wtorek, 2 czerwca 2015

Na Dzień Dziecka

Bardzo chciałam opublikować ten spontaniczny wpis jeszcze wczoraj, ale przytłoczyło mnie kilka dorosłych spraw. Nic to, będzie po mojemu, czyli Dzień Dziecka 2 czerwca.

Muzo natchniuzo.

Czasami patrzę sobie na różne rzeczy i myślę, o rany, ale fajnie byłoby mieć lakier w takim kolorze. Najzabawniejsze jest to, że pewnie już go mam.

W tym wypadku do poszukiwań odpowiedników natchnął mnie słodki lizak z Ciuciu. Wybrałam pięć kolorów ze swojego skromnego zbioru, oczywiście takich, które wydały mi się najbardziej zbliżone do lizakowych barw. Na zieleń niestety zabrakło mi palca.

Wybrańcy.


Różowy, neonowy i matowy China Glaze Neon&On&On.
Czerwony, żelkowy Flormar, seria Wet Look, numer 07.
Żółta biel od L'Oréal numer 850.
Colour Alike w odcieniu 487 daleko do Sopotu?
Oraz Barry M nr 17 Blue Grape.

Obowiązkowo z niebieskim kciukiem. Drugi jest różowy.
 
Nie oszukujmy się, water marble wyglądałoby jeszcze bardziej imponująco, ale najpierw musiałabym je umieć. Próbowałam już kilka razy i niezmiennie rezultat był ubogi. Dlatego wolałam oszczędzić sobie nerwów.

:)

Bawcie się dziś dobrze,
Słomka


15 komentarzy:

  1. no całkiem sprytnie to wymyśliłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś tytuł mojego bloga brzmiał "inspiration is everywhere " i tutaj jest tego doskonały przykład!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Sopotu całkiem blisko.
    Eeeeej, a ten żółty lakier to ci nie smuży? Bo mam ochotę czasami na coś takiego, ale egzemplarz z mysecret mnie wkurza trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i w ogóle to jak ładnie i równo i starannie i estetycznie pomalowane, och ach idę nałożyć olej na paznokcie.

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że trochę smużył, wiesz, jak to jest z pastelami, ale po drugiej albo trzeciej warstwie osiągnęłam dość dobry rezultat. Mam gdzieś zdjęcia całej dłoni, chcesz?

      Usuń
  5. Trzeba było dorobić palec. Z parówki czy jakoś :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi kolorami. Kształt Twoich paznkci jest cudowny.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Jak widzisz ostatnio jest mnie tu mniej, ale myślę nad tym, żeby wrócić w przyszłym roku. Zapraszam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...