wtorek, 15 marca 2016

Gdy jeszcze tkwisz w zimie...

Semilac 087 Glitter Indigo błyskał do mnie tak pięknie, że w pierwszym odruchu chciałam zrezygnować z nakładania folii. Co tu teraz, co tu? Dobra, Słomka, weź ogarnij temat tak jak chciałaś, bądź konsekwentna, tego cię przecież uczyli, następnym razem zostawisz bez. No i zaszalałam.

...i to tak w okolicy karnawału.

A potem zajrzałam na swojego instagrama i okazało się, że jestem bardziej konsekwentna niż myślałam. Co nie znaczy, że nudna. Mam nadzieję.


Na paznokciach mam jeszcze jedną nowość w swojej kolekcji, której nie widzicie, a mianowicie lakier budujący Semi Hardi Milk. Patrząc na zdjęcie z insta, można by pomyśleć, że coś tu sobie przedłużyłam, dlatego od razu wyjaśniam - ależ absolutnie! Tamto zdjęcie jest z listopada i od tego czasu paznokcie zdążyły mi kilka razy urosnąć, a ja kilka razy je spiłowałam. Hardem chciałam tylko wzmocnić kciuki, na których nabawiłam się drobnych pęknięć po bokach, efekt intensywnego sprzątania sprzed kilkunastu dni, gdy z wielkim impetem uderzyłam najpierw o ramę łóżka, a potem to już nawet nie wiem, przestałam rejestrować. Całe szczęście, że miałam wtedy nałożoną hybrydę, bo oprócz lakieru odpadłyby mi pewnie oba pazury. A tak dopiero po kilku dniach zorientowałam się, że coś jest nie halo. Hard na razie spisuje się świetnie, nie musiałam niczego ekstremalnie skracać. Szczerze mówiąc, jego mlecznoróżowy odcień jest tak gustowny, że już w tamtym momencie zwątpiłam, czy powinnam malować dalej. No ale - i tę śpiewkę już znacie - konsekwencja!

Jest pod spodem, musicie uwierzyć mi na słowo.

Bla bla bla, ciągle paznokcie, ciągle hybrydy, a właściwie myślę sobie, że dawno już nie usiadłam tak po prostu przed lustrem i nie zrobiłam żadnego makijażu z myślą o blogu. Troszkę się stęskniłam za malowaniem w ogóle. Muszę się w tej kwestii jakoś lepiej zorganizować. Albo wóz, albo przewóz. Póki co znalazłam jeszcze kilka zapomnianych zdjęć na dysku i może spróbuję je odkurzyć. Oczywiście te bardziej znośne.

Co Wy na to?

Całusy,
Słomka

18 komentarzy:

  1. odkurzaj zdjecia, odkurzaj :)

    fajne paznokcie, no!

    OdpowiedzUsuń
  2. A my na to jak na lato ;) Odkurzaj zdjecia (tym razem bez kontuzji, prosze) i pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja muszę odkurzacz wywieźć do mamy, bo szczotka gumowa jest najlepsza na sierściuchy! Kurde fajne te hybrydy są i kusisz mnie za bardzo tym wszystkim jak żyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooooow *__* zaczarowały mnie te płatki na granacie. Ależ to bosko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się błyszczy wszystko fajnie w sztucznym świetle. :)

      Usuń
  5. Uwielbiam połączenie fioletu z czerwienią, wyszło mega :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey man, .This was an excellent page for such a hard subject to talk about. I look forward to reading many more great posts like these. Thanks Feel free to visit my website; 바카라사이트

    OdpowiedzUsuń
  7. webgirls.pl With regards to combating infections, affected individuals often have their function eliminate for these people. This is because candida albicans can certainly come to be chronic and ongoing. With that in mind, in this article, we are going to existing a selection of some of the best confirmed yeast infection treatment method and elimination tips all around.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://gamezoom.xyz Obtaining a exercise routine lover can drastically boost your muscles-creating final results. Your partner could be a valuable way to obtain inspiration for sticking with your workout treatment, and pressing anyone to increase your attempts whilst you work out. Possessing a reliable spouse to work through with can also help help you stay safe since you will usually use a spotter.

    OdpowiedzUsuń
  9. https://gameboot.xyz The thing is them on publications and on Tv set, individuals who seem like their hands and hip and legs will explode as his or her muscle tissues are incredibly huge! There is no need to have for you to take your system to that particular degree when you don't desire to, as being the basic strategies in this post will help you to build muscle mass in the healthful way.

    OdpowiedzUsuń
  10. After sitting in slots for a long time can cause back pain. because our bodies do not move The back of the people is very important in life. superslot เครดิตฟรี

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...