sobota, 1 września 2012

Pawik Midasa

Pomyślałam, że przyjdę, skoro czas na chwilę przycupnął i nie zamierza nigdzie spierdzielać.
Przynajmniej tu i teraz.

Nie żebym się chwaliła, ale mam paznokcie. O takie:

Ale jaja, co nie?

Nie wiem, czy w ogóle potrafię jeszcze pisać, wybaczcie nierówności na językowej płaszczyźnie, ale jeśli idzie o malowanie paznokci, jakoś się trzymam. Chociaż bywają momenty, że to wszystko strasznie blednie.

Czarno-białe się robi.
Po czym przychodzi jedno z tych króciutkich wskrzeszeń, Jezu, jak się cieszę, gdy świat nabiera barw, a ja próbuję zatuszować ponury duochrom.
Midasem go po wierzchu.

Na kciuku też było czarno.

Szkoda tylko, że blask w końcu znika, kolorowa skorupka złuszcza się, odpada. Szarość zawsze powraca.
O niektórych rzeczach tak trudno jest zapomnieć.

Może dlatego, że o nich właśnie najwięcej się myśli, Sherlocku.

Na drugiej ręce na odwrót: więcej czarni, mniej bieli.
Nie zobaczycie jednak, bo druga ręka to element wybitnie niefotogeniczny.

W sesji udział wzięli:
Biały - Miss Selene 104
Czarny - MIYO Mini Drops (oznaczenia brak)
Midas - Essence Colour&Go 67 Make It Golden

W pozostałych rolach:
Seche Vite i baza Peel Off z Essence z limitki Ready for Boarding.

A tak w ogóle wywiało mnie na chwilę do stolicy. Bawię się zdjęciami, słowem i sobą. Dużo radości.
Może jakaś warszawianka ma ochotę na trunek ze słomką?

64 komentarze:

  1. Jakie ładne świecidełka :)
    A do kiedy bawisz się w stolycy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Tova :)
    Prawdopodobnie w niedzielę będę wracać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dopiero w sobotę wieczorem wracam z urlopu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze podziwiam Twoje pazurki tak ładnie umalowane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, a ja Twoje fantastyczne kreski.

      Usuń
  5. takie imprezowe te dzisiejsze pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa nie zdążę nie zdążę ;)
    zdążę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. pazurki wyglądają na mocne i zdrowe - oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że to złotko tak ładnie wygląda na białym podkładzie.Suuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mala9mi, ja je najbardziej lubię właśnie na czerni i białym lakierze.

      Usuń
  9. Wyglądają fantastycznie!
    Szarość może zniknąć, może nie na zawsze, ale na długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make Up Passion, dobrze, niech znika!

      Usuń
  10. Tytuł mnie rozłożył na miejscu ;p
    Jestem pozytywnie zaskoczona złotkiem na białym, nie spodziewałam się takiego uroczego widoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hatsu, leżysz tam jeszcze taka rozłożona? :>

      Usuń
  11. Mnie Twoje szponki, nawet w wersji krótkiej zawsze się podobają. Ale Twoje tytuły mnie kompletnie rozwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo jednak pojechałaś do Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Yasminello, takie są najlepsze ;)

      Usuń
    2. Bez kombinacji:) a pokażesz ze wzorkiem?:)

      Usuń
    3. Mam kilka wzorków w zanadrzu, tylko jeszcze potrzebuję silnej motywacji.

      Usuń
    4. MOT MOT MOTywuję ;) może być ?:P

      Usuń
  14. Zgadzam się z Yasminella- proste, a robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  15. nareszcie moja słomkini! dawno cię nie było:-) mam nadzieję że juz powrócisz do nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darusiu, no właśnie, czas pokaże ;)

      Usuń
  16. Oł noooooł, a ja niedzielę mam zajętą całą :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wrażenia zapomniałam dodać, że ładnie się ten Midas prezentuje.

      Usuń
    2. Hedgehog Girl, ja w sumie już też. :/
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Bardzo urodziwe połączenie. Z zazdrości kupię sobie też te essencowe błyskotki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maroccanmint, biegnij szybko, bo odświeżają serię i nie wiem, czy w tej nowej takie będą. No właśnie, biegnij albo sprawdź.

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt! I wcale nie jest zbyt świecąco, czy tandetnie, o co często złoto podejrzewałam ;))

    A do kiedy Cię wywiało do Warszawy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt bardzo mi się podoba :-) Chcę takie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, przyjemnego malowania i noszenia ;)

      Usuń
  21. Ja uwielbiam Make it golden, rewelacyjny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne złote ciapki. Na czarnym wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. PRZYJECHAŁAŚ DO WARSZAWY I SIĘ NIE ODZYWASZ?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.
      Ale ja tylko na chwilę...

      Usuń
  24. JESTE, OBURZONA I NIE WYŁĄCZĘ CAPSLOCKA, DOPÓKI MI NIE PRZEJDZIE

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie Ty się tak w ogóle podziewasz, co?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, a dzisiaj to tutaj :0)

      Usuń
    2. Bo tak mało Ciebie...chlip chlip, no!

      Usuń
    3. Ja przepraszam. Jeszcze chwileczkę i się poprawię.

      Usuń
  26. Nosz kurczaki. Ja znowu regularnie bywam w stolicy, ale przegapiłam wpis :-( Coś czarno-biało widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciągle mnie zachwycowują te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie trochę też, nieskromnie powiem. Muszę powtórzyć, bo dobrze się nosiło.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...