piątek, 22 marca 2013

The trouble with no strings is you can only fall

Dzień dobry wieczór!

Post spontaniczny i z gatunku tych udźwiękowionych, jeżeli pozwolicie.
Fejsbuczek. Tyle czasu już minęło, że chyba mniej więcej wiemy, co o nim myśleć. Ja lubię dlatego, że mam tam kilku znajomych, którzy upiększają moją parszywą ścianę fajnymi kawałkami. Nie inaczej było tym razem.

Zachłysnęłam się dzisiaj piosenką młodziutkiej brytyjskiej wokalistki, Chlöe Howl. Uroczy z niej piegusek z jeszcze bardziej uroczym akcentem. Tylko niech Was nie zwiedzie jej nazwisko, ma dziewczątko głos, którego można pozazdrościć. Więc tak: przyjemnie mi z nią po raz piętnasty, świeci cudne słońce, w okolicach mojego bloku znowu piździ jak na Uralu i - a to ci niespodzianka - leżą trzy pomarańcze, w rządku i śniegu. Przypominają mi życie: tak absurdalne i nieurodzajne, że aż śmiesznie.

Śmiejmy się zatem i zanućmy z uroczym pieguskiem.


Mam ochotę na: miętowe paznokcie, czerwono-matowe usta i półeczkę z "cuksami" w nowym mieszkaniu.

A Wam co ostatnio wpadło w ucho?

Soczyste buziaki,
Słom

Pssst, skoro już o fejsiku mowa, to zapraszam (klik).

19 komentarzy:

  1. u mnie też piździ! jest sztorm i głowę chce urwać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi gośniki nie działają. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź... temperatura mnie dobija. Dzisiaj wracałam z pracy z dwoma kolegami i tylko debatowaliśmy o tym kiedy w końcu zrobi się ciepło ;)
    A kawałek spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, proszę, jakie trójkąty ;P

      Usuń
    2. Ja mam taki pomysł jak z dwoma kolegami mogłoby Ci się zrobić cieplej, ale może po 22 dopiero.

      Usuń
  4. Zafejsbuczyłam Cie :)
    W teledysku przy ujęciu z podwójnym, lustrzanym odbiciem (2:59) po obu stronach jest napis sweets taki jaki powinien być w tylko po lewej stronie, a po prawej powinno być lustrzane odbicie.. Nie wiem dlaczego ale jest to dla mnie trochę disturbing.. ;) czyżbym była aż tak symetryczna? oby nie..
    piosenka miła dla ucha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, coś Cię tam nie widzę. :(

      Rzeczywiście intrygujący psikusik. :)

      Usuń
    2. Zalubiłam Cie jeszcze raz :) Za okularami się skrywam, więc taka raczej cicho ciemna jestem ;)

      Usuń
  5. Brzmi trochę jak Katy Perry i chyba Kate Nash. Nie do końca znam się na wokalistkach, nadmiar bab mi szkodzi.

    Miętowe paznokcie nie-e, ale usta w mocnym kolorze jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam nocnym:D:P

      Usuń
    2. Przyznaję, że preferuję męskie głosy, ale od czasu do czasu robię wyjątki dla uroczych piegusków. ;)
      I "nocnych" ust.

      Usuń
    3. Wyjątki to ja też :) Ale jak sobie raz zaaplikowałam taką porządną dawkę, to później odbiło mi się czkawką.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...