sobota, 1 grudnia 2012

Ostrożnie

Zdecydowanie spokojniej niż poprzednio. Użyłam dwóch palet Sleeka, które mnie ostatnio kręcą, oraz srebrnego żelowego eyelinera Essence w odcieniu 05 Miami's Ink. Kolorowo. Delikatnie-kolorowo.



Nic specjalnego. Taki przyziemny Słomcasso. Chciałam wrzucić z okazji obfocenia jednej ze wspomnianych wyżej palet, ale potem przypomniałam sobie, że przecież używałam jeszcze drugiej. Także trochę bez sensu. Muszę maznąć coś nowego, coś mono.





Uważajcie na siebie!


32 komentarze:

  1. ta piosenka mnie zabiła :P

    a makijaż bardzo przyjemna Piękna moja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaż, a pioseneczka powala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make-up freak, to mój hit na weekend :D
      Piosenka to znaczy.

      Usuń
  3. Pioseneczka jest zarąbista ;)
    Bardzo podoba mi się Twój makijaż, ale u siebie nie potrafię się przekonać do metalicznych kresek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bumtarabum, wierz lub nie, ale ja też jakoś preferuję matowe.

      Usuń
  4. Delikatny fakt:) Slomcasso mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  5. :D ja się zakochałam w respect, ale brights też ostatnio używam a w ogóle używam używam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słomku - you made my day! ;) piosenka edukacyjna, a melodia taka, że jak ktoś angielskiego nie zna to pomyśli, że o miłości :D

    i czekam na mono. dowiedzieć się co to za paleta, bo imienia nie podałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merajo, cały czas chodzi mi po głowie. :)

      Mono już prawie gotowe :) Jeszcze tylko zmaluję jeden makijaż.

      Usuń
  7. Delikatnie, ale jakże pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo ładny, ale piosenka... genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem - normalnie pół kreski postawisz i będzie to piękne :D :*

    Podoba mi się w całej swojej subtelności.

    Piosenka jak piosenka, ale teledysk, TELEDYSK, kochane - to jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, chciałabym, żeby tak było. Dziękuję :*

      Ja myślę, że to wszystko tutaj jest po prostu idealne razem - i muzyka, i tekst, i obraz. A po kilku przesłuchaniach to już w ogóle. <3

      Chociaż na początku nie byłam przekonana.

      Usuń
  10. Słomka, ja to Cię chyba wolę w nieostrożnej wersji. Nawet jeśli miałabyś wtedy skończyć jak w piosence. Nieostrożna słomka = zadziorna słomka ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocie, raz tak, a raz tak. Żeby nie było nudno ;)

      Usuń
  11. pięknie! mi się ogólnie kształt Twoich oczu podoba:) a i piosenkę widziałam i się nieźle uśmiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, no oczy to się jeszcze udały, ale reszta twarzy... no comments XD

      Śmiej się śmiej, będziesz miała ładne zmarszczki :D

      Usuń
  12. przecudny makijaż:) czekam na więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż bardzo dziewczęcy :) Piosenka za to powaliła mnie totalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kat, cały dzień nucę. Cały dzień! W dodatku drugi.

      Usuń
  14. Śliczny delikates Słomko. Kreska bardzo moja :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Idalio.
      A nie, bo moja :P Nie oddam. Zrób swoją. (A potem najlepiej pokaż na blogu).

      Usuń
  15. Lubię takie :) Zatem ostrożnie przyświeca mi każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...